perjantai 22. helmikuuta 2013

Päästänkö irti vai pidänkö kiinni?

Oon tehnyt hirveesti kaikkea tällä viikolla! Mututuntumalla värkkäilin muutamaan otteeseen raaka-suklaata ja siitä piti tänne tehdä oikein hieno postauskin, mutta tietenkin puhelin onnistui hajoamaan käsiin kuin ylikypsä joulukinkku. Vituttaa myöntää, että tuosta älypuhelimesta oli tullut minulle jo niin rakas ja olen siitä riippuvainen. Ilman sitä ei ole kuvia, ilman sitä ei ole musiikkia. Ehkä tämä on ihan hyvä näin.. olla hetki ilman kaikkea tuota, mistä ennen en osannut edes haaveilla. Harmittaa vain kun lauantaina ajattelin käydä winterwonderland tapahtumassa Kaupinojan uimarannalla, ja eventissä lupailtiin valaistuja jääveistoksia ja niistä kuvia olisi ollut mukava saada. Muutenkin on niin mielinkiintoista mennä katsomaan mitä sinne on laitettu psychedelic bileisiin talvella! Tulkaa toki muutkin ja toivottavasti törmäillään, ihan silleen fyysisesti törämäillään niinkuin pienet elektroni hiukkaset kaikessa kosmisuudessa. Crazy motherfuckers it's fridayy!
Iiihana perjantai! Olin aamulla se joka sai vain maata sängyssä ja smoothie kannettiin käteen. Tilannetta paransi mahtava musiikki ja kiireetön makoilu sängyssä, jonka keskiosa ei ollut kuin eskimon kaivama lumikuoppa. (oma sänkyni on nimittäin ottanut vähän osumaa..) Näitten jälkeen pienet juoksu harjoitukset ja sen jälkeen tekemään ihan parhaita gluteenittomia sämpylöitä! Heitin luontaisesti gluteenitonta jauhoseosta, tattari leseitä ja seesamin siemeniä yhteen, sitten vähän vettä ja öljyä.. ripaus suolaa..uuniin ja bueno!
Alan olemaan jo ruoka-asioissa oivaa vaimomatskua!
Vieläkun saisi tuon kodinhoidon kondikseen niin kukaan ei voi vastustaa mua! :D
(Kaikki nillittäjät naisten asemasta voi käydä avautuu demi.fi foorumille. Jos minä tykkään olla se nainen joka tykkää häärillä, niin onko se joltakin tasa-arvo nistiltä pois?)

1 kommentti:

  1. Niin sitä pitää. SÄmpylät ovat maailman parhaita ja HELPOMPIA! Joskus varmana toitotin sitä sulle. Oon niin onnelline että oot löytänt sämpylöiden teon ilon. Niistä on myös helppo tehdä kaikkia erilaisia varitaatioitakin kun heittää sekään vaikka vähän siemeneiä tai vaikkapa porkkanaraastetta. :)

    VastaaPoista