torstai 10. tammikuuta 2013

212121212121212121212121

Kaksikymmentä ja yksi vuotta sitten äitini köllötteli sairaalassa. Luulen että hän ei siellä rauhallisesti katsellut kauniita ja rohkeita. Oli nimittäin käynnistynyt synnytys josta seurauksena minä tulisin tähän maailmaan masumaailmasta. Hassua ajatella, että tasan 21 vuotta sitten olin vielä äidin kohdussa katselemassa maailmaa verisen harson läpi. Okei tuo kuulosti ällöttävältä, mutta nyt kun miettii, kohtu on ahdistavin ja pelottavin paikka jonne voin itseni kuvitella ja siellä tuli asuttua yli 9kk. kelataan aikaa ensin eteenpäin 10h ja sitten taaksepäin 21vuotta, huhhuh kylläpä menee pää sekaisin tässä aika-avaruudessa. No minä olin tullut huutaen ja paskoen mailmaan (mikään ei ole siis muuttunut) ja äitin piti pestä minut ensimmäisen kerran. Hän oli vain kysynyt hoitajalta "mitä? minä, pesen tuon?". Tunnuin varmasti aluksi kovin vieraalta pieneltä ihmiseltä, joka voisi mennä rikki tuosta noin vaim ja varaosia ei valmistettaisi. Ehkä minä meninkin rikki jossain vaiheessa, onneksi minusta tuli itseni mekaanikko :D myöhemmin asuessamme Vaasassa minulle ja äitille kehittyi hyvin läheinen suhde ja teimme kaikkea kivaa yhdessä. Milloin kävimme retkellä, milloin retkellä.. Nyt ajateltuna tuntuu että olimme aina jollain hurjab hauskalla retkellä, jossa meidän kummankin mielikuvitus sai lentää vapaana ja hurjaa vauhtia. Minusta on tullut tälläinen höpsö mielikuvituskaveri kaikille ja kiitos siitä kuuluu äidille. Minulla on kyllä paras äiti mitä olisin voinut koskaan lapselle voinut toivoa.<3

Äitini ollessa raskaana hän oli töissä päivisin lounas ravintolassa ja öisin yökerhossa. Päivisin olin kuulemma nukkut, mutta kun yö koitti ja ysäribasso alkoi jytää minä heräsin riehumaan mahassa. Siksipä ajattelinkin aivan syntymäni kunniaksi mennä tänään tanssahtelemaan. Like old times ::D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti