maanantai 21. tammikuuta 2013

Minä olen kyllä aikamoinen pelkuri

Voisiko joku vitun korkeasti koulutettu, suht hyvätuloinen insinööri suunnitella sellaisen sheiverin, jossa ne karvat ei jäisi hengailemaan siihen terän ja reikien väliin. Karvat menevät reikien välistä "sisään", mutta ei koskaan pääse ulos, koska joku vitun neropatti on suunnitellut poistumistien vastakkaiseen suuntaan? Jos joku nyt ymmärsi mitä ajoin takaa niin hieno juttu! Sitten niitä karvoja ei voi repiä sieltä välistä kun sen varsiosa alkaa juuri vittumaisesti niin, ettei tällaisilla nakki sormilla voi ylettyä. En tiedä ehkä mulla on vaan maailman surkeimmin suunniteltu höylämallisto..

ps. Oon koukussa Pirkan chili tonnikalaan, ei kannata maistaa.

4 kommenttia:

  1. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012116584100_uu.shtml

    Nyt kandee lopettaa sr pirkan chilitonnarin syönti. Mahdollisesti lapsityövoimaa hyödyntäen tehty. :(

    VastaaPoista
  2. VOI EI ;__; Miksi minulta viedään aina kaikki nautinnollinen :( Noh muutenkin alkaa tulla jo tonnikala korvista ulos huhhuh

    VastaaPoista
  3. Olen miettinyt täsmälleen samaa tuosta sheiveristä. Ärsyttävää puuhaa kaivella niitä karvoja kynsillä sieltä ulos.

    VastaaPoista
  4. NO HUH! Ihana kuulla että joku muukin painii tuon ärsyttävän asian kanssa =) Täytynee varmaan alkaa laittamaan gilletelle vihaista sähköpostia, että saataisiin kunnon sheiverit markkinoille.

    VastaaPoista