sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Minulla on coca-cola addiktio

Mä olen niiiiin rakastunut. Elämään, kaikkeen siihen mitä se pitää sisällään. Ei ole väärin hykerrellä lattialla kikattaen kuin pieni lapsi onnellisuuden rajoja rikkoen. Sykkeeni oli jotain uskomatonta, enkä ollut varma selviänkö siitä. Ja ei, en ollut ottanut mitään "huumeita" päästäkseni tähän onnellisuuden multihuipentumaan. Olen vain nauttinut n. kuukauden ajan superfood smoothieita aina aamuisin ja ravintoni on koostunut pääasiassa raakaruasta. Olen siis pumpattu niin täyteen elämää että räjähdän! 

Päädyin kokeilemaan raakaravintoa ja superfoodeja luettuani Felix Zengerin haastattelun FIT-lehdestä. Todellakin heräsin siihen, että miksi laittaisin jotain kuollutta suuhuni, jos itse olisin täynnä elämää, enkö tietenki haluaisi lisää elämää! Mummoni on jo vuosia sitten tyrkyttänyt minulle superfoodeja, mutta silloin vain ajattelin mummoni taas langennen johonkin mainoskikkaan. Ei, minun mummoni on maailman paras mummo!
Nykyään internetissä on kivaa kiistellä kaikesta ja olla aina erimieltä kuin kaikki muut. Myös mielipiteet superfoodeista jakautuvat hyvin jyrkästi. Itse en aikaisemmin edes voinut muodostaa mielipidettä ilman kokemusta. Nyt kun olen hommaa testannut niin voin kertoa kantani ja sehän on: SYÖKÄÄ NIITÄ SUPEREJA VIELÄ KUIN NE ON LAILLISIA! Tuntuu, että jokin ylempi taho tahtoo ihmsten olevan kyynisiä, työnarkomaanisia, elämäänsä kyllästyneitä paskoja ja kieltää meiltä tien onneen, tien totuuteen.
Sitten ihmiset jotka ovat langenneet tähän kyynisyyden oravanpyörään (ompa klisee sana) ovat niin perkeleen kateellisia ihmisille, jotka ovat löytäneen vastauksen, että rupeavat syrjimään ja haukkumaan näitä onnellisia yksilöitä. Mikä ihmisrotua risoo? Sana 'ituhippi' ei kuulosta kovinkaan mukavalta, varsinkin kun se ilmaistaan hynin negatiiviseen sävyyn. Se on todella lokeroiva ilmaisu, mutta kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta. Jos jonkun täytyy alkaa laittamaan ihmisiä niihin lokeroihin ja vieläpä lokeroida itsensä johonkin ylempään luukkuun, niin voin kertoa että hän ei henkisesti ole kovinkaan vahvoilla. Minä olen ihan tavallinen ihminen, samanlainen kuin muutkin. Elimistöni ehkä toimii vähän paremmin kuin suurimmalla osalla, koska en tunge sinne myrkkyjä ja kemikaaleja vähän väliä. Se ei silti aseta minua sen ylemmäs eikä alemmas missään "järjestyksessä". Status-vuodatus taitaa olla jo ihan oma tekstinsä ja sitähän riittää. Nyt täytyy kuitenkin mennä pesemään sunnuntai oliiviöljyt pois päästä ja suunnata sänkyä kohti!
Oikein ihanaa lepopäivää <3 Edessä on kokoajan valintoja, niiden huomaaminen ja arvostaminen on tärkeää. Tehdä tietoinen valinta jokainen hetki. Se on se tarkoitus, elämä on valinta. Muistakaa rakastaa! Peace&Love

2 kommenttia:

  1. Heii mistä sää oot ostanu niitä kaikkia superfoodeja? Meil on vähän joitain mut haluan ostaa kyl lisää heti ku on massia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin kauheen satsin kauppahallista sellasesta luontaistuote kojusta. Mut Ruohonjuuressa ja Punnitse&Säästässä on tosi hyvät valikoimat kans. Ainaki Ruohonjuurella on verkkokauppa. Mä oon kyllä tykänny noista Cocovin tuotteista kun ne on tosi hyvin pakattu ja pysyny laadukkaina, paitsi et huomasin kun mun Maca on jostai ulkomailta tuotua niin se on ihan hullun huippua verrattuna siihen cocvin vastaavaan settiin! :D

      Poista