maanantai 29. lokakuuta 2012

ympäristö on mielikuva eli mielen kuva eli.. ;)

et tarvitse sun tavaroita. Miksi haalata ne varastoon hengailemaan?
Olet kokoajan sidoksissa siihen materiaan joka on jossain vahdittuna.
Ei se kirjahylly tästä maailmankaikkeudesta mihinkään katoa vaikka sitä ei kukaan vahtisi.
Tietenkin onhan se ihan totta etttä mun keittiönpöytä on varmaan tosi surullinen jos mä en enään halua sitä.

Anteeksi maailma kun olen kahminut sinulta niin paljon ja sitten valittanut kun minulla ei ole mitään. Minullahan on ollut kaikki mitä olen ottanut.
Todellakin, minulla on kaikki mitä olen ottanut
Ihmiset jotka olen valinnut elämääni, olen ottanut.
Kaikki on annettu ja otin romua, mita vittua??
Parempi herätä tietenkin myöhänn kun ei milloinkaan, mutta on vähän kusetettu olo..
Kusetin itse itseäni, aaaaaagh!

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. http://munamu-divinemomentsoftruth.blogspot.fi/2012/10/juokse-kauas-jos-tuntuu-silta.html#comment-form
    tuol ois sulle haaste, tee jos jaksat tai haluat :)

    VastaaPoista